woensdag 2 juli 2008

G-star

“Weet je, ik ben grillig, gretig, guitig, gek, gulzig. En ja, het mag best gortig, goor en geil.”

Dat zei ze. Die allereerste keer. Met een oogopslag vol glitter.

“Met mij kom je niet in één keer, maar geleidelijk, glijdelijk, goddelijk meervoudig en meer.”

“Dus je wil me vast niet”, ging ze ondeugend verder.

Hij hield het even niet meer.

Maar ze ging verder. In gracieus Engels.

“I want a man with a slow hand, I want a lover with an easy touch. I want somebody who will spend some time, not come and go in a heated rush.”

“Ik ben gevoelig, genegen, hou van galant.” Haar blik werd groter, grondiger. “Ik geef mezelf, ga ervoor, ga houden van.” Ze staarde verlegen naar ver. “Dus, het is vast voor een andere keer?”

Maar hij ging van haar houden.

Geleidelijk, gretig, meervoudig en meer.


Geïnspireerd door Slow hand van The Pointer Sisters: free mp3 download

1 opmerking:

Anoniem zei

You're the best... opnieuw een pareltje ! Gaat Porto je tot nog zoveel moois inspireren ?
Toch jammer van de dure tickets, I could use a few days of sun...
Héél fijne vakantie, we spreken snel nog eens af !

F.